Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje FFB – TRADE d.o.o., Kidričeva ulica 28, 9220 Lendava, (v nadaljevanju ponudnik Splošni pogoji spletne trgovine www.bestnakupi.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.bestnakupi.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom , ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). Upravlja jo podjetje FFB – TRADE d.o.o. . Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini www.bestnakupi.si
Ponudnik in uporabnik medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne strani www.bestnakupi.si urejata s temi splošnimi pogoji.
Po zakonu o varstvu potrošnikov mladoletne ali popolnoma poslovno nesposobne osebe ne morejo nakupovati na daljavo, to lahko storijo le njihovi zakoniti zastopniki.
Pogodba je sklenjena na podlagi potrditve naročila, katerega kupec prejme na svoj e-poštni naslov. Podjetje FFB – TRADE d.o.o. NE bo hranilo besedilo pogodbe med prodajalcem in kupcem, hkrati kasneje NE bo dostopno potrošniku.
Podjetje FFB – TRADE d.o.o se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju FFB – TRADE d.o.o (ime in sedež podjetja, matična in davčna številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku z določenimi izjemami ),
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen).
PODATKI O PODJETJU
- FFB – TRADE d.o.o.
- Kidričeva ulica 28
- 9220 Lendava Slovenija
- Matična številka: 8781982000
- Davčna številka: SI60060905
- Davčni zavezanec: Da
- Vpis v register: 28. 12. 2020
Ponudba artiklov in cene
Vse cene so v EUR. Cene vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen, če ni drugače navedeno (primer časovno omejenih akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti v spletni trgovini. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik uporabnika obvesti in velja le ob soglasju s strani uporabnika oz. kupca.
Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov in dobavni rok, tako da obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.
Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila ter pod spodaj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik uporabniku omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik uporabniku ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (uporabnik prejme elektronsko sporočilo o statusu naročilo »v obdelavi«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za uporabnika.
Eventualni popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.
Obrazložitev cen navedenih v spletni trgovini www.bestnakupi.si :
CENA, katera je navedena ob izdelku, predstavlja trenutno maloprodajno ceno, katera je oblikovana na podlagi cen konkurenčnih ponudnikov in velja do dneva vključitve v morebitno promocijo ali znižanja zaradi tržnih razmer.
AKCIJSKA CENA (akcijska cena, black friday cena, vikend cena, praznična cena, ‘’sezonska’’ znižanja in ‘’čiščenje’’ zalog ipd…..) so cene za izdelke, ki so vključeni v določene akcije in veljajo v spletni trgovini samo v obdobju navedenem ob ceni izdelka.
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba www.bestnakupi.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Roki veljavnosti akcijskih cen se med posameznimi izdelki lahko razlikuje in se lahko spremenijo kadarkoli.
Navedene cene veljajo za nakupe v ponudnikovi spletni trgovini www.bestnakupi.si
Vse fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Tehnične lastnosti izdelkov so povzete po podatkih, ki jih je ponudnik pridobil s strani proizvajalca, zato za pravilnost teh podatkov ponudnik ne odgovarja! Dekoracija ni v ceni artikla, razen, če je to posebej navedeno.
Plačilne metode
V spletni trgovini omogočamo naslednja plačilna sredstva (fizičnim osebam):
- Plačilo po povzetju oz. odkupnina
Plačilo po povzetju je primerno v primeru, če uporabnik želi, da mu naročeno blago dostavimo na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji. Ker je pri plačilu ob prevzemu možno plačilo z gotovino, morate biti uporabnik, ne glede na vrednost naročila, ob prevzemu osebno prisoten. O času dostave se uporabnika obvestili po telefonu ali elektronski pošti. Ta način plačila je možno samo ob oz. z dostavo Pošte Slovenije, kjer gre za storitev »ODKUPNINE«, kjer se plačilo izvede Pošti Slovenije, nakar le ta položi denar na TR podjetja FFB – TRADE d.o.o.. Direktnega gotovinskega poslovanja s kupci podjetje FFB – TRADE d.o.o ne izvaja.
Ponudnik zatem izda končni račun v elektronski obliki in ga pošlje kupcu na elektronski naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila in je skupaj z garancijskem listu veljaven dokaz za reklamacijo.
Zakaj pošiljamo račun v elektronski obliki? To je naš prispevek k ohranjanju okolja, hkrati gre za sodobno obliko poslovanja. Na naših računih ni lastnoročnega podpisa, vendar ustrezajo vsem z zakonom določenim zahtevam in so vsebinsko v skladu z 81. do 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost – ZDDV-1.
- Plačilo po ponudbi ali predračunu
Če se uporabnik odloči za plačilo po predračunu, mu bomo na elektronski naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila, poslali predračun z vsemi podatki. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago odposlano na uporabnikov naslov za dostavo.
Ponudnik zatem izda končni račun v elektronski obliki in ga pošlje kupcu na elektronski naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila in je skupaj z garancijskem listu veljaven dokaz za reklamacijo.
Zakaj pošiljamo račun v elektronski obliki? To je naš prispevek k ohranjanju okolja, hkrati gre za sodobno obliko poslovanja. Na naših računih ni lastnoročnega podpisa, vendar ustrezajo vsem z zakonom določenim zahtevam in so vsebinsko v skladu z 81. do 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost – ZDDV-1.
Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
- Plačilo s plačilno kartico :
Kupec lahko plačilo s kartico opravi takoj v košarici. Na voljo so plačilne kartice:
-Mastercard, Visa, Maestro in BA
-1STAVNO – plačilo na pbroke
Podrobne informacije obročnega plačevanja najdete na www.1stavno.si
- Nakup za pravne osebe
Nakup v ponudnikovi spletni trgovini ni namenjen le fizičnim osebam, temveč tudi poslovnim uporabnikom.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja, glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja FFB – TRADE doo, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.
Spletna trgovina www.bestnakupi.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu (plačilo možno samo z dostavo Pošto Slovenije)*
- z nakazilom na TRR podjetja FFB – TRADE doo po ponudbi/predračunu
- spletno plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, BA Maestro)
- z obročnim plačilom 1STAVNO
- odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun FFB – TRADE doo po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja cena.
Zahtevo za izdajo računa poslovnem uporabniku je potrebno posredovati ob naročilu. V trenutku, ko kupljeno blago odpošljemo na naslov, spreminjanje naslovnika računa ni več možno.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na e-naslov info@bestnakupi.si. Ob vrnjenem izdelku je potrebno priložiti obrazec za vračilo (odstop od pogodbe), ki ga najdete TUKAJ Uporabnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa. Možnost vračila ne velja za blago katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila prav tako ne velja za programsko opremo, računalniške igre, zgoščenke ( CD ), filme ( DVD ) in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža. Stroške vračila blaga krije uporabnik. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) nemudoma oziroma najkasneje pa v roku 14 dni od odstopa od pogodbe. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupec izdelek poslal prodajalcu. Kupec mora blago vrniti na naslov:
FFB – TRADE d.o.o. Kidričeva 28, 9220 Lendava.
Dobavni rok in dostava
Dostavna služba Pošta Slovenije:
Ponudnik želi s svojo spletno trgovino čim bolj ustreči željam vseh naših uporabnikov, zato vam kupljeno blago v višini nad 400 € z DDV dostavimo brezplačno (dostavljalec Pošta Slovenije) na vaš naslov na območju Republike Slovenije. Ne glede na izbrani način plačila, tj. plačilno metodo, vam pošiljko dostavi dostavna služba Pošta Slovenije. Dostavna služba Pošte Slovenije se izvaja od ponedeljka do petka predvidoma med 8 in 15 uro (oz. med delovnim časom enote Pošte Slovenije). Ure dostave ni možno eksaktno določati. En dan pred dostavo in naše strani prejmete obvestilo o dostavi. Če je blago na zalogi, je rok dostave pošiljke med 2 do 7 dni. Pa vendar se včasih zgodi kakšen nepredviden faktor, kot so prazniki in naravni pojavi, zaradi katerega se dostava lahko zavleče za par dni.
- pri vseh naročilih, pod zneskom 400 € z ddv – zaračunavamo strošek dostave do objekta oz. kamionsko dostopnega dvorišča. Strošek dostave se v tem primeru prišteje strošku naročila, kar je zavedeno tudi v košarici in na računu.
- V primeru naročila dostave z vnosom – te opcije ne ponujamo (pogodba s Pošto Slovenije to ne določa)
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za zamudo in poškodovane izdelke, za katere je odgovorna dostavna služba. Kupec je dolžan takoj po prevzemu pregledati paket in ob morebitnih poškodbah nemudoma obvestiti referenta dostavne službe ter z njegovo pomočjo sestaviti reklamacijski zapisnik o poškodovani pošiljki.
Dobavni roki, ki so navedeni ob ceni posameznega izdelka, se navezujejo na pridobljene dobavne roke dobaviteljev. Pridržujemo si pravico do korekcije dobavnega roka v primeru nespoštovanja s strani dobavitelja / proizvajalca oziroma, da pri dobavitelju / proizvajalcu zmanjka zaloge. V takih primerih se lahko dobavni rok podaljša (tudi več kot 60 delovnih dni).
Pogoji dostave veljajo na območju Republike Slovenije.
V primeru, da ob dostavi uporabnik na dogovorjenem naslovu ni navzoč, izdelek lahko veljavno prevzame polnoletna oseba, ki živi v istem gospodinjstvu skupaj s uporabnikom, oziroma druga oseba, ki ima pooblastilo za prevzem (pogoji Pošte Slovenija). Oseba, ki prevzame dostavljeni izdelek, prevzem izdelka ter prevzem vseh spremljajočih dokumentov potrdi s podpisom dobavnice, zraven pa navede svoje ime, priimek ter datum prevzema in razmerje do naročnika.
Ob dostavi izdelka na navedeni naslov se uporabniku preda pripadajoča dokumentacija, garancijski list, seznam pooblaščenih servisov in navodila za uporabo v slovenskem jeziku. Garancijski list in seznam pooblaščenih serviserjev se lahko nahaja v originalni embalaži skupaj z izdelkov. Račun pošljemo v elektronski obliki na elektronski naslov kupca. V tem primeru se šteje, da je bilo uporabniku predana vsa dokumentacija.
V PRIMERU NEMOŽNOSTI DOBAVE ZAHTEVANIH IN PLAČANIH ARTIKLOV PO PONUDBI OZIROMA NAROČILU SPLETNE TRGOVINE JE PODJETJE FFB – TRADE d.o.o. DOLŽNO PLAČNIKU (KUPCU) VRNITI VSA PLAČANA SREDSTVA, KI GA JE ISTI POLOGIL NA RAČUN PODJETJA ZA NAMEN NAKUPA SPORNIH PREDMETOV.
Skladno z zakonom, ki zadeva vse lastnike spletnih trgovin v celotni EU, vam FFB – TRADE d.o.o. ponuja možnost reševanja morebitnih sporov pri spletnem nakupovanju preko platforme ‘Spletno reševanje sporov’. Več informacij najdete TUKAJ (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Platforma je aktivna od 15. februarja 2016. leta.
Nova spletna platforma zdaj krepi zaupanje v spletno nakupovanje in tako pomembno prispeva k strategiji enotnega digitalnega trga EU.
Prevzem blaga ob dostavi in reklamacije dostave – prevoza
Kupcem svetujemo, da v izogib težav pred podpisom dostave pregledajo embalažo (stiropor, karton, folija). Če je embalaža nepoškodovana, ne zmečkana lahko dostavljalcu podpišete brezhibnost paketa in dostave. V primeru, da so na embalaži vidne poškodbe, udarci in podobni znaki slabega ravnanja z blagom je potrebno pred popisom od dostavljalca zahtevati zaznamek vidnih poškodb. Preden rahlo poškodovano embalažo odprete, je smiselno narediti nekaj fotografij vidnih poškodb embalaže.
V primeru, ko na embalaži opazite večje poškodbe, vdolbine,… predlagamo da dostavljalcu pošiljko zavrnete zaradi vidnih poškodb in o tem naknadno obvestite nas.
– Vidne poškodbe embalaže je potrebno reklamirati vozniku takoj ob dostavi – pri dostavljalcu
– Skrite poškodbe je potrebno reklamirati skupaj s fotografijami embalaže in aparata – v našem oddelku za reklamacije
Morebitne zaplete ob dostavi poškodovanega paketa ali kasnejše skrite poškodbe nam lahko skupaj z dokazili pošljete na e-naslov info@bestnakupi.si
Odvoz starega aparata pri nakupu bele tehnike in priklop novega aparata
Pri nakupu novega aparata bele tehnike ponujamo tudi možnost odvoza starega aparata in pa priklop novega – istega tipa aparata. Odvoz in pa priklop aparata je plačljiva storitev – izvajamo jo IZKLJUČNO NA PODLAGI PONUDBE ; pri sami oddaji naročila v rubriko OPOMBE vpišite, da želite ponudbo za priklop novega in odvoz starega aparata. V tem primeru vam pripravimo ponudbo in Vam ga posredujemo na elektronski naslov, s katerega smo sprejeli naročilo. Glede na geografsko območje sedeža podjetja, zaenkrat to storitev izvajamo na področju Pomurja in okolice Maribora.
To storitev priklopa in obenem odvoza starega aparata izvajamo v sodelovanju z zunanjim pogodbenim partnerjem SERVIS BELE TEHNIKE, EVGEN KÜPLEN S.P
Izključno odvoza starega aparata ne izvajamo !
Možen je samo odvoz aparatov istega tipa, kot so novi – npr. pri nakupu hladilnika ne moremo poskrbeti za odvoz pralnega stroja.
Osebni prevzem na naslovu FFB – Trade doo
V primeru, da ste izbrali osebni prevzem na našem naslovu FFB-TRADE doo, vas o terminu prevzema obvestimo na e-mail, takoj ko je vaše naročilo pripravljeno za prevzem (predvidoma 2-5 delovnih dni). Vsekakor pa je pogoj za prevzem že predhodno izvedeno plačilo – po enem izmed zgoraj navedenih plačilnih pogojev, namreč gotovinsko plačilo ni možno.
Garancija
Vsi artikli kupljeni v trgovini FFB – TRADE doo. imajo garancijo. Večina artiklov ima, odvisno od proizvajalca, garancijo, daljšo od enega leta. Garancijski list je sestavni del dobave naročenega izdelka kupcu. Kupec je dolžan hraniti garancijski list in račun ves čas garancije. Račun in garancijski list sta edina dokumenta, s katerima kupec uveljavlja svoje pravice.
FFB -TRADE doo. jamči pooblaščeni servis po izbiri proizvajalca za artikle, ki jih kupec kupi neposredno pri FFB – TRADE d.o.o. v skladu s splošnimi pogoji garancije in servisiranja, ki jih zagotavlja proizvajalec posameznih artiklov.
Z garancijo vam proizvajalec izdelka zagotavlja brezplačno popravilo kupljenega izdelka v skladu z veljavnimi predpisi in pogoji, opisanimi v garancijskem listu. V primeru neizpolnjevanja te obveznosti vam bo izvajalec garancije izdelek zamenjal z novim ali vam vrnil denar. Garancijski rok prične teči z dnem prodaje naprave, ki je vpisan v garancijski list in overjen z žigom in podpisom.
Garancija ne vključuje škode, nastale zaradi nestrokovnega ravnanja, mehanske poškodbe, poškodbe zaradi udara strele, previsoke napetosti ali obrabe naprave. V izogib nesporazumom je dolžnost prodajalca in kupca, da izdelek pregledata in opozorita na morebitne mehanske poškodbe pri dostavi, v tem primeru bo izdelek zamenjan.
Prodajalec in kupec bosta morebitne spore poskušala reševati sporazumno in sporazumno, v nasprotnem primeru pa je pristojno sodišče v kraju sedeža prodaje.
Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, vrečke za sesanje, itd. Garancija se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom.
Čas veljavnosti garancije:
- za nakupe kot fizična oseba, velja garancijska doba kot je navedena na spletni strani oz. v garancijskem listu (npr.: 2 leti.., …)
- za nakupe kot pravna oseba, servis in uvoznik upoštevata garancijsko dobo največ 1 leto oz. so natančni pogoji navedeni v garancijski izjavi.
Garancija preneha veljati pri:
- neupoštevanje navodil za uporabo,
- malomarnega ravnanja z izdelkom,
- vgraditvi neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
- popravilih, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
- poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
- nepravilne vgradnje aparata,
- poraba aparata v poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Izdelki iz naše ponudbe so namenjeni uporabi izključno v gospodinjske namene (fizične osebe), v nasprotnem primeru (pravne osebe) lahko serviser oz. uvoznik izpodbija uveljavljanje garancije.
Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.
Neskladnost blaga – za nakupe od 26.1.2023 (ZVPot-1)
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
Kdaj gre za neskladnost?
Blago ni skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar (subjektivne zahteve):
- ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,
- ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,
- ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
- ni posodoljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je blago neskladno tudi, ko (objektivne zahteve):
- ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,
- ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,
- ni take količine in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga
Blago z digitalnimi elementi je neskladno tudi:
če prodajalec ne zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi, in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju:
- ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve, ali
- dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali
- v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.
Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:
- je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti, ter
- razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.
Neskladnost pri namestitvah
Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik mora v obvestilu o neskladnosti natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Digitalna vsebina ali digitalna storitev ni skladna s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar (subjektivne zahteve):
- ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve,
- ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, prodajalec pa je s tem soglašal,
- ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je dogovorjeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve,
- ni posodobljeno, kot je določeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.
Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je digitalna vsebina oz. digitalna storitev neskladna tudi ko (objektivne zahteve):
- ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja digitalna vsebina ali digitalna storitev iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor, če tehnični standardi za določen sektor ne obstajajo;
- ni dobavljena skupaj z vsemi dodatki in navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno;
- ni skladna z morebitno poskusno različico ali predogledom digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki ga je podjetje dalo na razpolago pred sklenitvijo pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, ter
- ni take količine ter nima značilnosti in zmogljivostnih lastnosti, vključno v zvezi s funkcionalnostjo, združljivostjo, dostopnostjo, kontinuiteto in varnostjo, kot so običajne za digitalno vsebino ali digitalno storitev iste vrste in ki jih lahko potrošnik razumno pričakuje glede na naravo digitalne vsebine ali digitalne storitve in ob upoštevanju javne izjave, podane zlasti pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu podjetja ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če podjetje dokaže, da:
- za zadevno javno izjavo ni vedelo in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedelo,
- je bila javna izjava do sklenitve pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup digitalne vsebine ali digitalne storitve.
Posodobitve digitalne vsebine ali digitalne storitve so neskladne, če podjetje ne zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. Podjetje zagotovi, da so posodobitve iz prejšnjega odstavka dobavljene oziroma dane na razpolago potrošniku v obdobju:
- v katerem je treba v skladu s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve dobavljati digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali
- ki ga lahko potrošnik razumno pričakuje glede na vrsto in namen digitalne vsebine ali digitalne storitve ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve ali niz posameznih dobav digitalne vsebine ali digitalne storitve.
Neskladnost zaradi nepravilne integracije digitalne vsebine ali digitalne storitve
Katera koli neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki je nastala zaradi nepravilne integracije digitalne vsebine ali digitalne storitve v digitalno okolje potrošnika, se šteje za neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, če:
- je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev integrirana s strani podjetja ali v okviru odgovornosti podjetja ali
- je bilo predvideno, da digitalno vsebino ali digitalno storitev integrira potrošnik, do nepravilne integracije pa je prišlo zaradi pomanjkljivih navodil za integracijo, ki jih je zagotovilo podjetje.
Postopek in jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti
Obvestilo prodajalcu – notifikacija
Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v trgovino, kjer je bilo blago kupljeno ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo. Prav tako lahko potrošnik pošlje obvestilo o neskladnosti preko elektronskega naslova: info@bestnakupi.si
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost in prodajalcu omogoči, da stvar pregleda oz. da ga pregleda pooblaščeni servis.
Rok
Prodajalec ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pojavi v roku enega leta od dobave blaga.
V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi.
V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.
Jamčevalni zahtevki
V primeru pravilne notifikacije prodajalca o neskladnosti, je potrošnik, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen, da:
- zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oz. digitalne vsebine ali digitalne storitve;
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
- je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
- zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oz. pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
- prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
- neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.
Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.
Pravico do uveljavljanja neskladnosti natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot-1). Za razmerja, ki jih zakoni, ki urejajo varstvo potrošnikov, ne urejajo, se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.
Stvarna napaka – za nakupe do 25.1.2023 (ZVPot)
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca, oziroma 2 mesecev od odkritja stvarne napake na izdelku.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Stvarno napako lahko prijavite na e-naslov info@bestnakupi.si
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna, če :
-izdelek nima lastnosti, potrebne za njeno običajno rabo
-izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana
-izdelek nima lastnosti, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene ali predpisane
-se izdelek ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le simbolično
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Varstvo osebnih podatkov
Lastnik spletnega mesta zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter pošiljanje reklamnega gradiva. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi.
V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.
Obiskovalec z izvedeno naročila dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri oddaji naročila. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri oddaji naročilka so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob naročilu v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!
Komunikacija
Komunikacija preko osebnih podatkov, ki nam jih zaupate ob prijavi na e-novice oz. ob izvedbi naročila poteka v skladu Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Več lahko preberete na tej povezavi: https://www.bestnakupi.si/varovanje-osebnih-podatkov/
Željo uporabnika, da ne prejema promocijskih sporočil ter obvestil o akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic/vračilo naročila. FFB – TRADE d.o.o. ne more jamčiti vedno za 100% točnost vseh prikazanih informacij o izdelkih in storitvah. V izjemnih primerih so možna odstopanja med dejanskimi podatki in podatki, ki so dostopni na spletnih straneh. FFB – TRADE doo. se zavezuje, da bo v vsakem takem primeru naročilo revidiral in kontaktiral kupca, da se osebno dogovorita o alternativah. Prav tako fotografije izdelkov morda ne ustrezajo vedno izdelkom, ki so dejansko na voljo, in jih je treba razumeti le kot informativno ilustracijo. Za vse dodatne informacije se obrnite na družbo FFB – TRADE d.o.o.
Fotografije izdelkov so lahko simbolične in ne predstavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka. Opisi in mere izdelkov so vnešeni na podlagi pridobljenih podatkov in se lahko razlikujejo od dejanskih podatkov – podatki so le informativne narave.
Spletno mesto je v lasti podjetja FFB-TRADE d.o.o.. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. Pri uporabi www.bestnakupi.si veljajo tukaj navedena pravila in pogoji uporabe ter vsa veljavna zakonodaja. FFB – TRADE doo. si pridržuje pravico, da kadarkoli in brez predhodnega obvestila spremeni ta pravila in pogoje uporabe v skladu z zakonodajo.
Vse vsebine na www.bestnakupi.si kot so besedila, grafične vsebine, blagovne znamke (logotipi), ikone, avdio in video posnetki, digitalni prenosi, programski paketi in podatki so last www.bestnakupi.si ali naših ponudnikov vsebin in so zaščitene z domačimi in mednarodnimi predpisi o varstvu avtorske in sorodnih pravic, to je pravic industrijske lastnine, njihova nepooblaščena uporaba pa pomeni kršitev predpisov o varstvu intelektualne lastnine. Vsa programska oprema, uporabljena na www.bestnakupi.si, je last www.bestnakupi.si ali ponudnikov programskih rešitev in je zaščitena s predpisi o varstvu avtorskih in sorodnih pravic.
FFB -TRADE d.o.o. ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. FFB – TRADE d.o.o. mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. FFB – TRADE d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
FFB – TRADE d.o.o. se maksimalno trudi za ažurnost in točnost podatkov na spletnem mestu.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo na elektronski naslov info@bestnakupi.si ali po klasični pošti na naslov:
FFB – TRADE doo, Kidričeva ulica 28, 9220 LENDAVA
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Aliansa, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ.
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Piškotki
Spletna stran www.bestnakupi.si uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, optimizacijo prikaza prilagojenih vsebin in spremljanje statistike obiska. O uporabi piškotkov so uporabniki obveščeni ob prvem obisku spletnih strani, za uporabo določenih piškotkov pa prosimo uporabnika za njegovo privolitev. Uporabnik lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani. FFB-TRADE d.o.o. ne posreduje piškotkov zunanjim ponudnikom storitev in jih ne uporablja za prikazovanje reklamnih sporočil.
O piškotkih
Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki jih portal naloži na vaš računalnik. Nekateri piškotki so nujno potrebni za delovanje spletnih strani. Piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih ali drugih podatkov, ki bi jih bilo mogoče uporabiti za identifikacijo uporabnika, zato vam priporočamo, da v njihovo uporabo privolite. Uporabnik lahko svojo privolitev za uporabo posameznih piškotkov umakne s klikom na povezavo (akcijo) “Prekliči potrditev” v spodnji tabeli. Umik privolitve lahko povzroči spremenjeno delovanje nekaterih spletnih strani ali onemogoči uporabo posameznih storitev.
ODPOVED ODGOVORNOSTI
TO SPLETNO MESTO JE NA VOLJO “KOT JE” IN “KOT JE NA VOLJO”. IZRECNO SE STRINJATE Z UPORABO TEGA SPLETNEGA MESTA NA LASTNO ODGOVORNOST.
FFB – TRADE d.o.o. NE JAMČI, DA TA SPLETNA STRAN, NJENI STREŽNIKI IN E-POŠTA, KI GA POŠILJA FFB – TRADE d.o.o. , BREZ VIRUSOV ALI DRUGIH ŠKODLJIVIH KOMPONENT. FFB – TRADE d.o.o. NE ODGOVARJA ZA KAKRŠNO KOLI ŠKODO, KI IZHAJA ZARADI UPORABE TEGA SPLETNEGA MESTA, VKLJUČNO, VENDAR NE OMEJENO NA, NEPOSREDNO, POSREDNO, NAKLJUČNO, KAZENSKO IN POSLEDIČNO ŠKODO.
FFB – TRADE doo. NE ODGOVARJA ZA DEJANJA TRETJIH OSEB.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!
Splošne pogoje poslovanja (pdf.), si lahko prenesete TUKAJ